Elfstedentocht dag 3 - Reisverslag uit Workum, Nederland van De Kluners - WaarBenJij.nu Elfstedentocht dag 3 - Reisverslag uit Workum, Nederland van De Kluners - WaarBenJij.nu

Elfstedentocht dag 3

Door: De kluners

Blijf op de hoogte en volg De

16 Mei 2023 | Nederland, Workum

Elfstedentocht dag 3: Rijs-Workum 31 km

Om 10.15 stonden onze voeten weer op de pedalen. Vandaag ging onze tocht grotendeels langs de dijk. De heren zijn even op de dijk gaan zitten al dromend over welk biertje ze vandaag weer tot zich zouden nemen.

Slalommen over het fietspad om de schapenpoep te ontwijken.

Het was qua kilometers een korte tocht maar wel een barre tocht door de harde wind. (Windkracht 5 en Bep denkt zelfs nog meer). Deze wind heeft er ook voor gezorgd dat Bep haar oor dicht zit.

(oar kapoet )

Bij het Vrouwtje van Stavoren een kopje koffie genomen en ons verdiept in het verhaal.

In Hindelopen hebben de heren een "kleine" hamburger genuttigd en de dames aspergesoep.

Aangekomen in Workum, welke ook onze eindbestemming was voor vandaag, eerst een nieuwe tas gescoord want er had zich een kleine ramp plaats gevonden: het hengsel van het tasje van Bep was afgebroken.....

Ingechekt in hotel Workum. Mooie kamers en Geurt en Bep slapen zelfs onder de sterrenhemel wat een spannende nacht zou kunnen worden....

Vanavond in Workum gegeten . Douchen en naar bed want morgen staat er een tocht van 59 km ons te wachten.

(Pfffff)

• 16 Mei 2023 - 17:42

Wendy :

Bep paulusma weet de windkracht wel hoor. Maaruh naar bed?! Het is kwart voor 6 [e-1f914]

Fijne dag morgen!

• 16 Mei 2023 - 20:39

Bep:

Nee joh we gaan nog niet naar bed, we gaan nu keezenspel doen!

• 17 Mei 2023 - 08:26

John:

Zie ma alleen maar met Fred op de foto. Van ruilen komt huilen he!

• 17 Mei 2023 - 12:55

Femke:

Ziet er goed uit en fijn dat jullie niet van jullie fiets zijn afgewaaid!! En heeft Fred eindelijk een keertje gewonnen met keezen?

• 17 Mei 2023 - 18:42

Fred: