Elfstedentocht dag 2 - Reisverslag uit Sneek, Nederland van De Kluners - WaarBenJij.nu Elfstedentocht dag 2 - Reisverslag uit Sneek, Nederland van De Kluners - WaarBenJij.nu

Elfstedentocht dag 2

Door: De kluners

Blijf op de hoogte en volg De

15 Mei 2023 | Nederland, Sneek

Elfstedentocht dag 2: Sneek-Rijs 61 km

Na een onrustige nacht (vraag voor verdere info bij Freddy) stonden we toch om 9.45 uur weer op de trappers.

Na enkele kilometers werden wij voor de 2e dag achtervolgd door onze fluorescerende Duitsers (zie foto) die ook deze tocht fietsen . Na elke fotoshoot haalden zij ons in en zette wij de inhaalspurt weer in. En ja hoor, elke keer weer zwaaien.

Na 20 km hadden we de afspraak van te voren gemaakt om te stoppen voor koffie. Ondanks dat er geen restaurant te bekennen was, werd er precies na 20 km keihard naar de heren die voorop reden STOP geroepen. Gevolg: de een wipte van zijn zadel en de ander gooide zijn stuur om vol van schrik.....

Verder verliep de tocht in volle rust en hebben genoten van de mooie natuur. Ook 3 pontjes hebben onze fietsen en onszelf naar de overkant gebracht.

Onderweg een appeltje gegeten ivm de gezondheidsmanie van Geurt.

Helaas een paar druppels regen onderweg: Geurt 9, Bep 6, Freddy 7 en Marjolein 8.

Rond 16.00 uur aankomst bij hotel Jans. Prachtig hotel waar we hebben genoten van een heerlijk diner. Verslag schrijven en naar bed want het regent behoorlijk hard.

• 16 Mei 2023 - 07:30

John:

Freddy graag verdere info!!!! Het lijkt net of de heren aan een vers geperste jus zitten[e-1f602], maar dat zal een pilsje zijn schat ik. Ziet er gezellig uit hoor, veel plezier.

Kijk maar uit met die Duitsers, jullie weten hoe dat gaat als ze je achterop komen.

• 16 Mei 2023 - 17:19

Fred:

Geen commentaar..voor meer informatie vraag je schoonmoeder!