Elfstedentocht aankomstdag - Reisverslag uit Sneek, Nederland van De Kluners - WaarBenJij.nu Elfstedentocht aankomstdag - Reisverslag uit Sneek, Nederland van De Kluners - WaarBenJij.nu

Elfstedentocht aankomstdag

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg De

13 Mei 2023 | Nederland, Sneek

Dag 1: aankomst in Leeuwarden.

Rond 13:00 uur kwamen wij aan in Leeuwarden in het Oranje hotel waar wij vol enthousiasme werden onthaald.

Hotelkamers ingericht (wat inhoudt enkel koffer deponeren…..) en op naar het terras.

Een heerlijke lunch genuttigd in de volle zon. Wat als gevolg had enige vermoedens van verbrandingen, dus op zoek naar een petje voor Bep. Prachtig rosé petje gescoord met een bloemetje erop.

Na het bezoek van wel geteld 1 winkel was het nodig om onze dorst weer te lessen en ja hoor er stond een tafeltje op een boot op het water in de gracht die wij niet konden overslaan…

Wat later op de avond restaurant Roast bezocht wat tot gevolg gehad een prachtig 4 gangen menu. 1 Klein probleempje…..de heren hoorden nog een knaagje van hun maagje. Dus ook nog even de Febo aan doen voor een saté kroketje.

Bij het hotel als afsluiting een kopje koffie gedronken en ons bedje in om ons voor te bereiden op onze 1e tocht.

• 14 Mei 2023 - 20:28

Fred: